COOKIE BELEID
Cookies zijn noodzakelijk voor het optimaliseren van onze website. Het helpt ons om algemene gebruiksstatistieken vast te leggen, en het opslaan van andere informatie waardoor wij onderdelen zoals de vergelijkfunctie kunnen aanbieden. Deze cookies slaan geen identificeerbare persoonlijke informatie op. U vindt meer informatie over onze cookies op de Privacy Beleidspagina

13-1-2015

Hoger marktaandeel voor Ford in Europa door nieuwe producten

Amsterdam, 9 januari 2015 - Ford behaalde in 2014 een hogere omzet en een hoger marktaandeel in Europa. In totaal verkocht Ford 1,16 miljoen voertuigen in zijn 20 traditionele Europese markten, een stijging van 7,3 procent ten opzichte van 2013. Het totale marktaandeel van Ford in Europa steeg met 0,2 procentpunt tot 8,0 procent in 2014 - het hoogste niveau sinds 2011. Ford bleef hiermee het op één na best verkochte merk in Europa.

De verkoop van commerciële voertuigen van Ford steeg met 21 procent ten opzichte van 2013 tot 227.000 eenheden, dankzij een volledig vernieuwde en uitgebreide Transit range.

Lees volledig bericht



Nieuws