COOKIE BELEID
Cookies zijn noodzakelijk voor het optimaliseren van onze website. Het helpt ons om algemene gebruiksstatistieken vast te leggen, en het opslaan van andere informatie waardoor wij onderdelen zoals de vergelijkfunctie kunnen aanbieden. Deze cookies slaan geen identificeerbare persoonlijke informatie op. U vindt meer informatie over onze cookies op de Privacy Beleidspagina

Neem contact met ons op

Video

Nieuwsbericht

Als onderdeel van onze nieuwe strategie is Van Bunningen trots om de nieuwe Pay-Off en 5 kernwoorden die bij deze strategie aansluiten te onthullen. De 5 kernwoorden passen perfect bij de huidige ontwikkelingen in de markt en de daarbij behorende klantwensen, maar uiteraard ook bij weg die Van Bunningen al lang bewandeld en nu verder aan het uitbouwen is.

De 5 kernwoorden van Van Bunningen zijn:  Betrokken, Deskundig, Onderscheidend, Ambitieus en Geïnteresseerd. Deze 5 kernwoorden bij elkaar zorgen bij zowel de medewerkers als de klanten van Van Bunningen maar voor één ding; Blijde gezichten. Niet zonder reden is de nieuwe Pay Off van Van Bunningen dan ook: Maakt je blij!

‘Van Bunningen voelt zich betrokken bij de maatschappij. Dit is terug te zien in de ondersteuning van o.a. verschillende sportclubs, Het Vergeten Kind en Safe the Children. Daarnaast zijn wij betrokken bij de ontwikkeling en het welzijn van onze medewerkers. Wij zijn van mening dat onze collega’s het belangrijkste goed van onze onderneming zijn. Zij maken het verschil, zij zijn de motor van het succes van Van Bunningen. Hoe beter onze collega’s in hun vel zitten, hoe beter de organisatie presteert. Blijde, enthousiaste collega’s gaan met plezier naar hun werk, dat stralen zij niet alleen uit naar klanten, het resulteert ook in een natuurlijke vorm van interesse en grote betrokkenheid bij hen. En voor de klant doen wij het immers allemaal.’ aldus Piet Zeeuw, directeur en eigenaar van Van Bunningen.
‘Naast betrokkenheid mag iedere klant deskundigheid van onze bedrijven en onze medewerkers verwachten. Deskundig in het adviseren van de juiste producten, deskundig in het repareren en onderhouden van uw auto, maar ook deskundig en adviserend in toekomstige ontwikkelingen in de automotive branche.’ vult Jan Hofstede, Financieel directeur aan.
In de automotive sector streeft Van Bunningen ernaar om zich te onderscheiden. Bij Van Bunningen maken alle medewerkers het verschil op het gebied van klantgerichtheid, daarom investeert Van Bunningen in de medewerkers. Alle medewerkers zijn het gezicht van de onderneming en daar is Van Bunningen trots op!
Van Bunningen heeft de ambitie om de beste klanttevredenheid te behalen van heel Nederland, daarnaast streeft Van Bunningen naar de snelste en meest kwalitatieve (internet)  leadopvolging. Met deze klantgerichte ambities wil Van Bunningen de verwachtingen van de klanten graag overtreffen. Piet Zeeuw geeft aan dat Van Bunningen zeer geïnteresseerd in de wensen en mening van de klant. ‘Wij stellen het bijzonder op prijs dat service-enquêtes worden ingevuld, zo kunnen wij onze dienstverlening nog meer aansluiten op de wensen van de klant. Maar Van Bunningen is ook geïnteresseerd in MVO, dit is een belangrijk aandachtspunt binnen ons bedrijf. Dat laten wij ook zien door de certificering Bovag Erkend Duurzaam.’

Om onze nieuwe Pay Off te vieren start bij ons op 16 mei de Van Bunningen | Maakt je blij!- actie periode. Met hoge kortingen en vele extra’s. Wij nodigen u van harte uit bij ons in de showroom zodat u kunt profiteren van deze acties. Van Bunningen Maakt je blij!

Nieuws